2026


  • „Subaru“ šeštos kartos foreteris įgijo dykumos ir hibridinių modelių
  • „Forester Wilderness“ pasižymi 9,3 colio prošvaisa ir 3500 svarų vilkimo talpa
  • „Forester Hybrid“ pristato naujos kartos hibridinę jėgos pavarą, sukurtą su „Toyota“

„Subaru Forester“ buvo pertvarkytas į 2025 modelio metus, tačiau iš sudėties trūko tvirtos miško dykumos.

To nebėra, kaip „Subaru“ ketvirtadienį 2025 Čikagos automobilių paroda Atskleidė šeštos kartos „Forester“ dykumos modelį ir patvirtino, kad jis bus parodų salėse šį rudenį, pasirodys kaip 2026 m. Informacija apie kainodarą bus paskelbta arčiau rinkos paleidimo, tačiau kaip vadovas, išeinantis modelis, kurį vis dar galima įsigyti 2025 m., Yra nuo 36 415 USD, įskaitant 1 420 USD mokestį.

2026 „Subaru Forester Wilderness“

Kaip ir jo pirmtakas, 2026 m. Foresterio dykuma yra sukurtas nuotykių visureigyje. Tai naudinga ilgesnėms ritės spyruoklėms ir amortizatoriams nei standartinis foresteris, todėl padidėja 9,3 colio prošvaisa, palyginti su standartiniu 8,7 colio. Taip pat pagerėjo savo tvirtų galimybių padidinimas, požiūris, išvykimas ir lūžio kampai, atitinkamai matuojant atitinkamai 23,5, 21 ir 25,5 laipsnių. Visureigis važiuoja ant 17 colių ratų komplekto „Yokohama Geolandar“ visų terpių padangosužtikrinant sustiprintą sukibimą šiurkščiame reljefe.

Siekdamas pagerinti valdymo ir važiavimo komfortą, „Subaru“ taip pat padidino bendrą sukimo tvirtumą maždaug 10% per stipresnius suvirinimus ir papildomus konstrukcinius klijus. Automobilių gamintojas teigia, kad šie patobulinimai ne tik pagerina dinamišką našumą, bet ir prisideda prie sklandesnio ir tylesnio važiavimo.

2026 „Subaru Forester Wilderness“

2026 „Subaru Forester Wilderness“

Jėgos pavara yra „Forester“ standartas 2,5 litro plokščias-4kuris yra įvertintas 180 AG ir yra suporuotas su CVT ir simetriška visų ratų pavaros sistema. „Subaru“ teigė, kad vilkimo talpa yra 3500 svarų, iš dalies dėl padidinto transmisijos aušintuvo. Galiniame diferenciale taip pat yra temperatūros jutiklis, o disko režimo selektorius turi specifinius sniego ir purvo tvarkymo režimus.

Kitos detalės, padedančios 2026 m. „Forester Wilderness“ išsiskiria iš standartinio foresterio, yra standartiniai stogo bėgiai su 800 svarų statinės apkrovos talpos reitingu (176 svarų dinamika), šešiakampiai rūko žibintai, apsauga nuo kūno ir vario spalvos akcentai iš vidaus ir išorės. Konkretaus modelio grafika taip pat yra „Matomalle“ 12,3 colio skaitmeninio matuoklio klasteryje.

2025 m. „Subaru Forester Hybrid“

2025 m. „Subaru Forester Hybrid“

2025 m. „Subaru Forester Hybrid“

2025 m. „Subaru Forester Hybrid“

2025 m. „Subaru Forester Hybrid“

2025 m. „Subaru Forester Hybrid“

„Subaru“ taip pat naudojo „Chicago Auto Show“, kad atskleistų naują „Forester Hybrid“ modelį, kuris bus prieinamas šį pavasarį, kaip 2025 m. Kainos prasidės nuo 36 415 USDįskaitant 1 420 USD tikslo mokestį.

2025 m. Hibridas pasižymi naujos kartos hibridine jėga, sujungusi 2,5 litro „Flat-4“, važiuojantį Atkinsono ciklu, su „Toyota“ planetine hibridine sistema, su „Subaru“ būdingomis kalibravimais, įskaitant stipresnį sukibimo variklį. Kombinuotas didžiausias išėjimas yra 194 AG, o pavara vis dar yra į visus keturis ratus per „Subaru“ simetrišką visų ratų pavaros sistemą.

„Subaru“ teigė, kad savininkai gali tikėtis 40% geresnė degalų ekonomija EPA miesto cikle ir iki 25% geresnės degalų ekonomijos per kombinuotą ciklą, palyginti su nuolatiniu miškininku. Ir nors didžiausias išėjimas nepadidėjo, palyginti su standartiniu foreteriu, „Subaru“ teigė, kad stipresnis hibridinės sistemos sukimo momentas padeda pagreitinti, ypač greitkelių greičiu. Pravažiavimo laikas pagerėjo 10–15%, sakė automobilių gamintojas.



Source link

Draugai: - Marketingo agentūra - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Miesto naujienos - Šeimos gydytojai - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai - Teniso treniruotės - Pranešimai spaudai -