„Jaecoo 7“ bandymo važiavimas | Automobilių ekspertas


Padaryti ir modeliuoti: „Jaecoo 7“
Aprašymas: Vidutinis visureigis
Kainų diapazonas: Nuo 25 035 svarų sterlingų

Jaecoo sako: „Visiškai naujas„ Jaecoo 7 “yra visureigis, kuris susilieja su tvirtais nuotykiais su klasės pirmaujančia prabanga.“

Mes sakome: „Jaecoo 7“ yra įspūdingas naujas dalyvis į populiarėjantį kompaktišką visureigio segmentą. Remiantis mūsų pradiniu disku, tai atrodo gerai, kad sėkmingai pavyktų.


Įvadas

Niekada negirdėjai apie „Jaecoo“? Tai nestebina, nes prekės ženklas yra visiškai naujas JK rinkoje. „Jaecoo“ yra „Omoda“ seserų prekės ženklas, kuris pats pradėjo tik praėjusį rudenį.

Abu prekės ženklai yra Kinijos automobilių milžinės „Chery“ eksporto produktai ir greitai išeina visoje JK. Taigi jūs galbūt dar negirdėjote apie „Jaecoo“ anksčiau, tačiau jei prekės ženklas pateks į savo nurodytus tikslus, šiais metais JK keliuose pradėsite pamatyti daug „Jaecoo“ visureigių.

Tai yra pirmasis bendrovės modelis, kuris bus paleistas JK, vadinamas „Jaecoo 7“. Kai kuriose rinkose jis vadinamas J7, o Kinijoje – „Chery Tansuo 06“. Tai jau yra prekybos salėje, todėl galite nusileisti į vieną. Iš „Jaecoo“ 70 pardavėjų tinklo (kuris iki metų pabaigos turėtų išaugti iki maždaug 130), kad galėtumėte ieškoti savęs.

Skaitykite daugiau: „Jaecoo“ paleidžiama JK

Kas tai?

„Jaecoo 7“ yra vidutinio dydžio visureigis/krosoveris, kurį galima pasirinkti su benzino arba benzino/elektrinio papildinio hibridinėmis formomis. „Jaecoo“ yra labiau aukštesnės nei sesuo prekės ženklas „Omoda“, todėl „Jaecoo 7“ yra skirtas aukščiausios kokybės konkurentams, tokiems kaip „Range Rover Evoque“ ir „Velar“, „Audi Q3“, „BMW X1“ ir pan.

Diapazone yra trys modeliai:

  • 1,6 litro benzinas, priekinių ratų pavara prabanga
  • 1,6 litro benzinas, visų ratų pavaros prabanga
  • 1,5 litro benzino/elektrinio papildinio hibridinis, priekinių ratų pavaros prabanga

„Jaecoo“ nurodo savo hibridinį pavarą kaip „super hibridinę sistemą“, apibūdinančią ją kaip „revoliucinį hibridinio papildinio požiūrio pasirinkimą“. Iš esmės tai iš esmės labai efektyvus hibridinis papildinio hibridas, bet ne tiksliai tokia revoliucija, kurią siūlo hipe. Labiausiai pasikartojantis pretenzijos paleidus buvo tas, kad hibridinis modelis niekada neleidžia akumuliatoriui paleisti iki nulio, taigi niekada nebebus įmanoma. Kai akumuliatoriaus lygis nukris žemiau kritinio taško, automobilis naudos benzino variklį akumuliatoriui įkrauti, leisdamas jam toliau veikti EV režimu (gerai, kol galiausiai pritrūks benzino).

Skirtingai nuo daugelio papildinių hibridinių automobilių, kurie daugiau ar mažiau suporuoja elektrinį variklį su esamu benzininiu varikliu, „Jaecoo“ įdėjo nemažų pastangų optimizuoti tam skirtą benzino variklį elektros varikliui palaikyti, todėl derinys, kuris suteikia geresnę realaus pasaulio ekonomiką nei dauguma kitų papildinių hibridų. Mūsų trumpas važiavimas į paleidimą niekur nebuvo pakankamai ilgas, kad būtų galima įvertinti tuos teiginius, todėl turėsime palaukti ir pamatyti.

Kalbant apie apdailos lygius, priekinių ratų pavaros benzino modelis yra mažesnio taško „Deluxe“, o kiti du modeliai yra aukštesnės klasės prabangios versijos. Tačiau tai nėra taip paprasta, nes hibridinis papildinio modelis turi žymiai kitokią kajutę nei benzino modeliai. Tai mes taip pat matėme su „OMODA 5“ (benzinu) ir E5 (elektriniais), kur du kitaip panašūs automobiliai turėjo gana skirtingus interjerus.

Panašu, kad „Jaecoo“ įkvėpė „Range Rover Evoque“ ir ypač iš „Range Rover Velar“ (kosmosas, jis sėdi dviejų viduryje). Tai dažniausiai yra švarus ir tvarkingas dizainas, be jokio „Zanier“ klestėjimo, kurį automobilių gamintojai dažnai naudoja bandydami, kad jų automobiliai būtų išskirtiniai kompaktiškų visureigių jūroje. Pagrindinis lankytinas taškas yra milžiniškos „krioklio“ grotelės, kurios yra tvarkingai stiliaus, tačiau atrodo maždaug dviejų dydžių per dideli likusiai automobiliui.

Ką gauni už savo pinigus?

Gana daug, o tai dažniausiai būna tiek naujų automobilių prekių ženklų, tiek kinų automobilių prekės ženklams, ir tai yra abu tie dalykai.

Kainos yra gana paprastos. Jis prasideda nuo maždaug 30 000 svarų sterlingų už priekinio ratų pavaros modelį (darant prielaidą, kad nenorite tvirtų baltų dažų), 33,5 000 svarų sterlingų už visų ratų pavaros benzino versiją ir šiek tiek mažiau nei 36 000 svarų už papildinį hibridą. Jei jums patinka balta spalva, galite sutaupyti apie 600 svarų sterlingų už visas šias kainas. Nėra jokių papildomų variantų, išskyrus dažus, todėl 30 000 svarų sterlingų automobilis staiga netaps 40 000 svarų sterlingų automobiliu, kai pridėsite visus iš tikrųjų norimus daiktus. Jei tik kiekvienas automobilių gamintojas padarytų tą patį …

Jei pažvelgsite į standartinę net bazinio „Jaecoo 7 Deluxe“ modelio specifikaciją, yra daugybė dalykų, į kuriuos nereikia patekti į daugumą automobilių. Pvz.: Dideli panoraminiai stoglangiai, šildomos ir elektra reguliuojamos priekinės sėdynės, automatiniai aukštos spindulio LED priekiniai žibintai, belaidis „Apple CarPlay“ ir „Android Auto“, 13 colių centrinis jutiklinis ekranas, visas rinkinys, kuriame yra avarijų vengimo saugos sistemos ir dar daugiau.

Prabangumo specifikacija prideda dar keletą nikių, pavyzdžiui, ekraną „Head-Up“, didesnis 15 colių centrinis jutiklinis ekranas, patobulinta garso sistema, vėdinamos priekinės sėdynės, šildomas vairas, šildomos išorinės galinės sėdynės ir pan. Mes apsilankėme „Land Rover“ svetainėje, kad pabandytume sukurti „Evoque“ su panašia specifikacija kaip „Jaecoo 7“ prabanga, ir prireikė papildomų 10 000 svarų galimybių, kad priartėtų.

Turime atkreipti dėmesį, kad „Euro NCAP“ rašymo metu dar turi paskelbti „Jaecoo 7“ saugos reitingą. Automobilis pažymi visas dėžutes kiekvienoje reikšmingoje avarijų vengimo sistemoje kaip standartinė, taip pat įprastas oro pagalvių papildymas. Bet mes negalime toliau komentuoti, kaip gerai bet kuris iš jų veikia, kol „Euro NCAP“ pateiks „Jaecoo 7“ per savo testų akumuliatorių.

Koks jis viduje?

Salono atmosfera tam tikru laipsniu priklauso nuo to, ar vairuojate „Jaecoo 7“ papildinio hibridą, ar benzino varomą versiją. Taip yra todėl, kad interjero išdėstymai yra stebėtinai skirtingi, nors rinkinio lygiai yra panašūs.

Papildinio hibridas turi modernesnį ir minimalistinį stilių. Jungiklių ir fizinių valdiklių yra mažiau, o daugiau funkcijų kontroliuoja centrinis jutiklinis ekranas – įskaitant išorinius veidrodžius, kurie šiek tiek erzina. Benzino modeliai yra sukurti taip, kad atrodytų ir jaustųsi šiek tiek tvirtesni, todėl šie modeliai ant vairo kolonėlės gauna stambią pavarų svirtį ant centrinės konsolės. . Centrinės konsolės stilius yra skirtingai, su visiškai skirtingais skirstomųjų įrenginių ir saugojimo skyrių dizainu. Net langų jungikliai skiriasi. Greitas pokalbis tarp „The Launch“ recenzentų pasiūlė labiausiai pageidaujamą hibridinės papildinio versiją, tačiau „Jaecoo“ sako, kad iki šiol klientų nuomonės buvo tolygiai subalansuotos.

Tai įdomus tiek „Jaecoo“, tiek „Omoda“ požiūris, siūlantis du skirtingus interjerus tame pačiame modelyje, tačiau įmonės, atrodo, su juo yra patenkinti. Nepaisant skirtingų dizainų, dviejų prabangių modelių įrangos lygis yra tas pats.

Praktiškai sėdimos vietos padėtis yra gera, o matomumas yra geresnis nei daugybė kitų kompaktiškų visureigių. Užpakalinė kojų dalis neišvengiamai yra gana stora, nes tai nėra didelis automobilis, tačiau aukštis yra tinkamas. Bagažinės plotas yra 500 litrų benzininiams modeliams, o tai sumažina iki 412 litrų ant papildinio hibridinės versijos, kai baterija valgo į prieinamą erdvę.

Didelis centrinis ekranas yra išdėstytas formaliame portrete ir paprastai veikia gerai. „Deluxe“ modeliuose jis yra maždaug 13 colių skersmens, o prabangos versijos-didesnį 15 colių ekraną. Tiesą sakant, mes nepastebėjome jokio ypatingo pranašumo, nes turėjome didesnį ekraną, nes mažesnis buvo lengvai didelis daugumai poreikių. Tiesą sakant, yra tiek daug vietos, kad „Jaecoo“ tikrai turėtų turėti nuolatinę klimato valdymo meniu juostą, o ne perbraukti, kad prieigos prie jų.

Koks yra vairuoti?

Mūsų paleidimo renginys leido laiką tiek „Jaecoo 7“ benzininiame, tiek hibridinėse papildiniuose, nors didžioji dalis vairavimo buvo benzininėse versijose, nes buvo daugiau iš jų.

Nepriklausomai nuo to, kurioje versijoje vairuojate, bendroji salono atmosfera yra gera. Papildomas hibridas yra ypač sklandus ir tylus, kai EV režimu, tačiau perjungimas tarp elektros ir benzino yra netrukdomas. Benzino modeliai nėra tokie nutildyti, tačiau jie vis tiek yra tinkami švelniai vairuojant.

Pagreitinant sunkų pagreitį, ypač benzininiai modeliai gauna pastebimai, tačiau jūs galite pasakyti tą patį apie panašią kainą daugumos benzino ar hibridinių visureigių. Patys benzininiai varikliai nesijaučia taip patobulinta, kaip jūs tikėjotės iš mėgstamų BMW ar „Audi“, nors 1,5 litro benzino vienetas papildinio hibridiniame veltinyje ir skambėjo geriau nei standartinis 1,6 litro benzino vienetas (jie „Visiškai skirtingi varikliai).

Visuose modeliuose priekiniai ratai linkę gana lengvai sukti išeinant iš sankryžų, kai tuo pačiu metu spartinate ir vairuojate, o tai vis dar reikia tobulinti. Geros žinios yra tai, kad „Jaecoo“ tai greičiausiai gali padaryti atnaujinant programinę įrangą, nes visa tai kontroliuojama elektroniniu būdu, todėl galite pabusti vieną rytą ir pastebėti, kad jūsų automobilis elgiasi geriau nei buvo dieną prieš tai.

Važiavimo kokybė mūsų miesto ir pusiau miesto maršrute buvo tinkama ir tikrai panaši į kitus šio sektoriaus automobilius. Sėdynės yra vienodos visose versijose ir atrodė labai patogios mūsų palyginti trumpose kelionėse, o vaizdas iš vairuotojo sėdynės paprastai yra gana geras. Kaip ir daugelyje automobilių, vairo kolonėlėje nėra pakankamai koregavimo – ypač pasiekiamame, todėl aukštesni vairuotojai jausis tarsi ištempę šiek tiek daugiau, kad laikytų ratą.

Paleidimo metu mes nepadarėme jokio visureigio, tačiau realiai dauguma klientų per daug nesivargins dėl to. Pripažinkime, kada paskutinį kartą pamatėte „Range Rover Ecoque“, išpjaustytą purve iš savaitgalio kelionės po visureigį?

Kaip ir kiekviename naujame automobilyje, yra nesibaigiantys erzinantys pyptelėjimai ir bongai, įspėjantys jus apie bet kokį įmanomą pavojaus scenarijų, kurį galite įsivaizduoti, daugiausia apima greičio apribojimus arba pažvelgiantį nuo priekinio stiklo daugiau nei tris aštuntąsias sekundes. Išjungti juos yra pakankamai lengva, tačiau laikantis naujausio ES Diktat, jie vėl vėl įjungs, kai tik paleisite automobilį.

Verdiktas

Suprantama, kad vartotojai turi klausimų ir rūpesčių dėl Kinijos automobilių ir Kinijos automobilių kompanijų. Mes nevertiname globalios geopolitikos, ekonomikos, žmogaus teisių ar tarptautinių santykių. Mes tik vertiname automobilius, o tame priekyje yra cunamis pokyčių, einančių mūsų keliu. Naujausios kartos automobiliai iš Kinijos yra tokie pat geri, kaip ir iš Europos ir Japonijos, ir jūs gaunate daugiau už savo pinigus. Tai yra vienas iš tų automobilių.

„Jaecoo 7“ yra įspūdingas naujas dalyvis į populiarėjantį kompaktišką visureigio segmentą ir, remiantis mūsų pradiniu disku, jis atrodo gerai, kad sėkmingai pavyktų. Prieš kitus automobilius už panašią kainą, jis daugiau nei turi savo. Savo šeimoje benzino „Jaecoo 7 Deluxe“ yra žymiai įspūdingesnė transporto priemonė nei pigesnė „Omoda 5“ ir verta papildomų 5000 svarų sterlingų, jei jūsų biudžetas tai leidžia.

Ar jis toks pat geras kaip „Range Rover Evoque“ – automobilis, kuris, atrodo, yra didžiausias įkvėpimas? Dinamiškai, ne. Šešerių metų „Evoque“ vis dar yra geresnis automobilis vairuoti. Tačiau atrodo, kad „Jaecoo“ yra lygiai taip pat pastatytas, o medžiagos kokybė yra gera, ypač naudojant hibridinę papildinio versiją. Stilius yra subjektyvus-mūsų akimis, jis nėra toks aštrus kaip „Range Rovers“ ar „Velar“, tačiau tikrai yra gražesnis už nepageidaujamą „Mercedes-Benz Gla“.

Tačiau „Jaecoo 7“ yra 30% pigesnis nei „Evoque“, pagrįstas antraštės kainomis. Ir jei pridėsite visus pasirenkamus priedus, kurių jums reikės „Evoque“, kad gautumėte specifikaciją, kuri yra beveik tokia pati kaip „Jaecoo 7“, jūs žiūrite į papildomus 22 000 svarų sterlingų – tai yra papildomi 40% daugiau pinigų už mažesnius pinigus mažesnius pinigus. Automobilis, kuris nėra geriau pastatytas ir vis dar nėra taip gerai įrengtas. Ar tas „Range Rover Badge“ tikrai vertas daugiau nei 20 000 svarų sterlingų?

Panašūs automobiliai

„Audi Q3“ | BMW x1 | BMW x2 | Globos atoderiai | DS 3 | Honda Zr-V | Hyndai Tucson | „Kia Sport“ Mažiau ux | „Mercedes-Benz Gla“ | Mini tautimečiai | Nissan Qashki | Omother 5 | „Peugeot 3008“ | „Range Rover“ EVOKE | Skoda Karoq | „Toyota C-HR |“ Volkswagen T-Roc | „Volve XC40“

Pagrindinės specifikacijos

Išbandytas modelis: „Jaecoo 7 Deluxe“
Kaina (kaip išbandyta): £ 29 435
Variklis: 1,6 litro benzinas, priekinių ratų pavara
Pavarų dėžė:
Septynių greičių automatinė

Galia: 147 AG
Sukimo momentas: 275 nm
Didžiausias greitis: 112 mylių per valandą
0-60 mylių per valandą: 10,3 sekundės

Degalų ekonomija: 37,7 mpg (kombinuotas)
CO2 Išmetimas: 169 g/km
„Euro NCAP“ saugos reitingas: Dar neišbandytas
TCE Eksperto reitingas: Netaikoma (netrukus)





Source link

Draugai: - Marketingo agentūra - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Miesto naujienos - Šeimos gydytojai - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai - Teniso treniruotės - Pranešimai spaudai -