- Darbuose yra elektrinis BMW M3, o prototipai buvo pastebėti
- Vaizdo įraše pateikiamas sugeneruoto garso skonis vieno iš prototipų salone
- „Electric M3“ turi būti maždaug 2027
BMW dirba su naujos kartos elektrinėmis transporto priemonėmis, žinomomis kaip „Neue Klasse“, o kai kurie iš jų bus specialiųjų M automobilių, varomų grynai baterijų, pagrindas.
Pirmasis elektrinis M automobilis bus M3, paremtas elektrine 3 serija, o prototipai jau seniai buvo išbandyti viešai. Elektrinis M3 Šiuo metu tikimasi debiutuoti 2027 m elektrinės 3 serijos.
https://www.youtube.com/watch?v=uenlv2u0e8q
„BMW“ dokumentuoja „Electric M3“ plėtrą „YouTube“ vaizdo įrašų serijoje, o trečiasis trečiasis epizodas, išleistas trečiadienį, suteikia mums pirmąjį sugeneruoto garso skonį, kurį automobilis sukels. Vaizdo įrašo 7:40 ženkle Carsten Wolf, inžinierius, atsakingas už transporto priemonės charakteristikas, yra matomas už I4 pagrindu pagaminto jėgos pavaros bandymo mulo rato ir, kai jis pagreitėja, Girdime sugeneruotą garsą Palaipsniui vis garsesnis, nes didėja greitis. Tai skamba kaip dabartinių M3 derinys Dviejų turbokompresorių 3,0 litro inline-6 ir reaktyvinis variklis.
Nors tai gali atrodyti kaip triukas, transporto priemonės garsas yra emocinis aspektas, padedantis vairuotojui geriau susisiekti su transporto priemone, vaizdo įraše paaiškina Stefanas Erleris, vartotojo patirties ir vairuojamumo jėgos pavaros vadovas. Naudodamiesi dujiniais automobiliais, garsas taip pat suteikia vairuotojui suvokti, kaip greitai transporto priemonė važiuoja, jiems nereikia žiūrėti į spidometrą, užtikrinant saugos aspektą, ypač važiuojant nuotaikingu važiavimu, kaip ir hipodromo take.
„Electric BMW M3“ prototipas, pagrįstas Neue Klasse platforma
Šis saugos aspektas yra tai, ko BMW M nori išlaikyti savo EV. Praėjusiais metais interviu „Top Gear“, „BMW M“ bosas Frankas Van Meelis sakė Imituojami pavarų perjungimai taip pat gali būti naudingi už vairuotojams atsiliepimą apie tai, ką veikia transporto priemonė, ypač per trasos sesijas.
Elektrinis M3 vystymasis yra toli nuo kūdikystės. M skyrius dirba prie elektros energijos gamyklos nuo mažiausiai 2018 m. Galutinė sąranka bus Keturių motorinis jėgos pavara, įvertinta mažiausiai 700 AGir kur kiekvienas variklis maitina atskirą ratą, įgalindamas tikslų ir be galo kintamo sukimo momento pasiskirstymą. Pasitelkdama įvairius jutiklius ir vairuotojo įvestis, tokius kaip vairavimo kampas ir greitintuvo padėtis, sistema optimizuos sukimo momento pasiskirstymą, kad pasiektų neutralų, linijinį ir nuspėjamą valdymą, net esant ribai.

Frankas Van Meelis
Jokios informacijos apie akumuliatorių, kuris buvo išbandytas prototipe, nebuvo atskleista. Tačiau BMW kuria a Šeštos kartos akumuliatoriaus dizainas „Neue Klasse EVS“, kuris galėtų maitinti „Electric M3“. Šios baterijos vietoj dabartinio prizminio dizaino panaudos cilindrines ląsteles ir tikimasi, kad kartu su kitais patobulinimais pateiks a 30% diapazono padidėjimas, palyginti su esamais BMW EV.
Taip pat suplanuota kitos 3 serijos dujomis varoma versija, o Van Meel anksčiau patvirtino, kad taip pat bus dujomis varomas M3. Tikimasi, kad „Gas M3“ paleis atnaujintą dabartinio modelio variklio su turbokompresoriumi versiją.