Gabeno istorinį 350 tonų U17 povandeninis laivas nuo Kylio iki Spejerio technikos muziejus įspūdingai panaudoti galingi MAN sunkvežimiai ir 30 ašių sunkiojo transporto platformos priekaba. U17, sveriantis 350 tonų, buvo pakrautas į sunkiasvorio transporto platformos priekabą, kuri sveria dar 150 tonų, iš viso 500 tonų, kurias gali tempti galiūnai. MAN TGX 41.680.
Istorinis povandeninio laivo U17 fonas
U-Boat U17 povandeninis laivas aštuntojo dešimtmečio pradžioje buvo aktyviai aptarnaujamas Vokietijos karinio jūrų laivyno. Jos misijos apėmė žvalgybą, stebėjimą ir Baltijos jūros apsaugą tuo atveju NATO aljansas reikėjo iškviesti. Paskutinis iš šešių „Type 206 Alpha“ povandeninių laivų buvo nutrauktas 2010 m., daugelis jų buvo atiduoti į metalo laužą. U17, skambučio numeris S196, pradėjo savo kelionę 2023 m. Šiuo transportu siekiama, kad U17 taptų Technic Sinsheim muziejaus kolekcijos dalimi, o antrajame etape jis neseniai buvo perkeltas iš Spejerio technikos muziejus.
Transporto logistika
The Kueblerio spedicija buvo logistikos įmonė, užsiimanti pervežimais. Transportavimui naudojama bortinė 30 ašių priekaba, gabenanti U17 povandeninį laivą, palaikoma papildomais vilkikai, sujungiant 2000 arklio galių. Kai kuriose vietose sudėtingiems posūkiams ar keliams važiuoti buvo naudojami tik du vilkikai. Įžymios transporto priemonės, pastebėtos nuo pirmo iki paskutinio pervežimo, buvo a Mercedes-Benz sunkvežimis ir sunkvežimį MAN TGX 41.680.
Kelionės maršrutas
Kelionė prasidėjo nuo jos namų Kylis, kur buvo pakrautas į vandenyną plaukiantį pontoną. Maršrutas apėmė plaukimą Kylio kanalu, 100 kilometrų, jungiančių Baltijos jūrą. Perplaukęs Šiaurės jūrą, povandeninis laivas keliavo palei Reiną ir per įvairius miestus, įskaitant Duisburgą, Diuseldorfą ir Kelną.
Paskutinis kelionės etapas apėmė navigaciją į Speyer, Mannheim, Heidelberg, Eberbach, Haßmersheim, Siegelsbach, Bad Rappenau, Bonfeld, Ittlingen, Hilsbach ir PreZero Arena. Galiausiai jis pateks į Sinsheimo technikos muziejų, kur bus eksponuojamas kartu su kitais istoriniais karinio jūrų laivyno eksponatais.
U17 povandeninio laivo specifikacijos
Prieš nutraukiant eksploatavimą, U17 buvo a 206A klasės povandeninis laivas 48,6 metro ilgio, 4,6 metro pločio, 9 metrų aukščio ir 500 tonų svorio. Povandeninis laivas galėjo pasinerti į didžiausią 100 metrų gylį ir išbūti panardintas 30 dienų. Didžiausias jo povandeninis greitis buvo 17 mazgų, o įgulą sudarė 24 nariai. Šis transportas demonstruoja sudėtingą logistikos operaciją.