2026 m. „Buggati Tourbillion“ taip pat pasižymi nauju dizainu, nauju pagal užsakymą pagamintu V-16 varikliu ir dviem elektros varikliais, kurie padidina jo galią, kad išgautų išskirtinę 1775 arklio galių galią, kurios niekada nebuvo pasiekęs joks kitas ankstesnis „Buggati“.
Galia ir našumas
„Tourbillion“ yra hibridinė jėgos pavara, jungianti 8,3 litro V-16 variklį su trimis elektros varikliais; Galia yra 1775 arklio galių. V-16 variklis sukuria tik 986 arklio galias ir 664 lb-ft sukimo momentą. Aštuonių greičių dvigubos sankabos transmisija ir visų varančiųjų ratų pavara prisideda prie to, kad šis „Buggati“ taptų nuolatine legenda. Nuo 0 iki 60 mylių per valandą „Buggati“ teigė, kad „Tourbillion“ gali užtrukti 2,0 sekundės, o 250 mylių per valandą – maždaug per 25 sekundes. Du elektros varikliai montuojami ant priekinės ašies, o trečiasis – ant galinės ašies.
Baterija
Šis prabangus „Hypercar“ turi 21,0 kWh akumuliatorių, kuris suteikia automobiliui apie 30 mylių elektrinį atstumą. „Buggati“ nesuvokė įkrovimo laiko, tačiau naudoja 800 voltų sistemą.
Interjeras
Kai atidaromos elektra valdomos dvikampės durys, atsiveria naujas analoginis interjeras; trys dideli ciferblatai, pritvirtinti prie vairo greičio, variklio sūkių, degalų kiekio ir variklio temperatūros, be kitų nepaminėtų dalykų. Bendradarbiaudami su Šveicarijos laikrodžių gamintojais, jie gamina matuoklius, kurie stacionariai pritvirtinami prie vairo kolonėlės, kad vairas galėtų suktis aplink juos ir su keliomis adatomis.
Informacinė pramoga
Centrinės konsolės viršuje esantis paslėptas skaitmeninis ekranas sukasi aukštyn, kad vairuotojas galėtų pasiekti informaciją ir pramogas. Yra Apple CarPlay, GPS ryšys.