„Karma Automotive“ ketvirtadienį atidengė „Amaris“, a Papildinio hibridinis kupė Bendrovė sako, kad pradės gaminti kitais metais ketvirtąjį ketvirtį, ir patvirtino, kad ji arčiau „Revero Sedan“ pakaitalo.
Parodytas pirmajame bendrovės „Karma“ gamybos pristatymo renginyje Irvine, Kalifornijoje, „Amaris“ užpildys spragą „Karma“ produkto kadencijoje, kurią sukuria atidedant Visos elektros kaveya1000 AG superautomobilių, kuris iš pradžių turėjo atvykti 2026 m., Tačiau jis yra perkeltas į 2027 m. “, Atsakant į artimiausio laikotarpio EVS rinkos paklausos pokyčius“,-teigė Karma.
„Amaris“ naudoja „Karma Revero“ sedano aliuminio kosminio rėmo architektūros versiją – šiuo metu vienintelį bendrovės gamybos modelį, kuris tikisi, kad „Karma“ pagreitins plėtrą. „Revero“ ir jos platforma gali atsekti jų kilmę atgal į originalią „Fisker Karma“, kurio dizainas yra iš anksto pasenęs net „Tesla“ modelis kaip siekiamo žaliojo automobilio.
„Karma Revero Invictus“
Karma buvo sukurta iš liekanų Originalus „Fisker Automotive“kuris bankrutavo 2013 m., Ir Kinijos dalių tiekėjo „Wanxiang“ lėšos. Įkūrėjas Henrikas Fiskeris iki to laiko pasitraukė iš įmonės, o vėliau rado dar vieną automatinį „Fisker Inc.“ startuolį, kuris 2024 m. Pardavė „Ocean Electric“ visureigį prieš savo bankrotą.
Kaip ir „Revero“, „Amaris“ kaip generatorių naudos benzino variklį. Bet didesnis Turbo-4 pakeis „Turbo-3“, naudojamą reverse. „Karma“ tikisi, kad 0–60 mylių per valandą greičiu pagreitėja per mažiau nei 3,5 sekundės, o tai būtų maždaug 0,4 sekundės greitesnė nei riboto leidimo „Invictus“ reprezentacijos versija ir 165 mylių per valandą didžiausias greitis.

Karma
„Karma“ per daugelį metų erzino daugybę papildomų modelių, tačiau nuo 2017 m. Modelio metų „Revero“ išliko vienaip ar kitaip. Dabar karma planuoja ją pakeisti Gyeserakompozicinis kūno sedanas, atidengtas per praėjusių metų visos elektrinę formą. „Karma“ tą patį ketvirtadienį paskelbė, kad „Gyesera“ paleis su papildiniu hibridine jėga, ir naudos tą pačią „Revero“ platformos versiją kaip ir „Amaris“.
„Gyesera“ ir dabar atidėta „Kaveya Electric Supercar“ buvo prekės ženklo, paskelbto 2023 m. Ir anksčiau šiais metais bendrovė nurodė, kad jos „Power to Power“ laivynai ir komercinės transporto priemonės su „Powertrain Tech“ iš savo prabangių automobilių nebebuvo prioritetas.